Outfits

Kom och tänka på att jag vill ha fler outfits fast än att jag har typ en milion, men jag saknar hoppoutfits till my. Jag har bara en blå och en röd till henne. Och sen har jag bara en massa tråkiga till Grapy. Så jag ska sticka och slösa två tre hundra så jag kan göra lite nya outfits. Men jag ser ju till att ha en budget annars kan jag ju slösa upp flera tusen kronor. Så idag ligger bufgetten på max 500 kronor.
Detta ska handlas:
Ljusrosa bling
Ljusblått bling
Silvrit bling
Shabrak rosa/vitt
Shabrak vitt med svart/guld
skydd
Mössa
Nosgrimma.
Ja, jag ska nog inte hansla allt. Jag handlar det som jag har råd med.
Outfitsen blir:
En rosa
En blå
Och ett shabrak till min guldsvarta outfit
Det kommer bilder sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0