My day

Hart varit i skolan idag som vanligt och det var riktigt tråkiga och långa lektioner idag å jag är rejält trött. Har två långa och tråkiga läxor till i morgon så jag hinner nog inte blogga speciellt mycket. Har ju en hund som ska ut också.
I morgon så händer heller inget speciellt och inte heller på fredag men på lördag så ska jag till stallet och träna till kadriljen med älsklingen och i nästa vecka så blir det mycket fix i stallet. Det blir en del bilder och ganska bra updatering nästa vecka hoppas jag på haha.
Sötnosen på bild♥

Kommentarer
Postat av: Linda (Noris Snoris största fan )

Hej Vet du om man får lov att kolla på när Ni tränar?

Om vi e i stallet på Lördag så ska du få din tjuga som vi e skyldiga för grimman till Chiao.Förlåt så hemskt Mycket Estelle för att det har dröjt så länge.

Kram Linda

2011-11-09 @ 18:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0