Dagens underbara ridpass mm

(sorry för dålig updatering)
Idag var det första träningen inför julkadriljen och jag är bara så nöjd. Jag hoppades ju på att få Grapy eller My. Och jag trodde att Grapys andra skötare skulle få henne så jag hade gett upp håppet lite där. Och när min kompis fick My så var jag säker på att jag skulle få en tråkig häst som typ Chiao haha. Men när tränaren sa mitt namn och Grapys namn blev jag bara för lycklig haha. Detta innebär ju att jag kommer få rida Grapy hela november och typ halva december ellernåt, en 1-2 gånger i veckan. Detta betyder att jag och Grapy kommer att utvecklas rejält vilket betyder riktigt mycket för mig.
Ridpasset gick i alla fall jätte jätte bra, hon var pigg och framåt men lite stretig som vanligt men hon lyssnade jätte bra och var ganska lungn. När vi gjorde skänkelvikning och lite sådanna rörelser så gick det bara super, det sa liksom klick ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det såg också bra ut från läktaren.

2011-11-12 @ 09:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0